مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1397 ساعت 18:212018-07-18سياسي

آیت الله علم الهدی: سند 2030 توسط افراد نا آگاه در آموزش و پرورش پیگیری می شود


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به اینکه اگر نسل انقلابی نداشته باشیم و تربیت نکنیم، انقلاب متوقف می شود؛ گفت: دشمن نیز به دنبال این است ک بر نسل ما تسلط پیدا کند تا انقلاب به نسل بعد منتقل نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در جمع دانش آموزان اصفهانی که در دفتر امام جمعه مشهد برگزار شد؛ گفت: انسان در سن جوانی به فکر آینده زندگی خود است، فکر و اندیشه جوانان به گونه ای بوده که آنها به دنبال ابتکار و نوآوری هستند و اگر به نصیحت کمتر توجه می کنند، به دلیل عناد با بزرگ تر خود نیست، بلکه جوانان به دنبال این هستند که ابتکارات جدیدتری را ایجاد کنند و آنچه که در آینه مغز یک جوان دارای اهمیت بوده، نگاه به جلو و آینده است.

  نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با تاکید بر اینکه جوانان در ترسیم آینده خود باید دین را در نظر داشته باشند؛ اظهار کرد: جوانان باید خداوند را در انجام تمام امور در نظر داشته باشند، همچنین پیامبر(ص)، اهل بیت(ع) و اسلام را نیز به عنوان نقطه وابستگی خود باید در نظر بگیرید.

وی با بیان اینکه مهم است که جوانان از خود بپرسند، در آینده چه خدمتی به اسلام می خواهند ارئه دهند؟، اضافه کرد: شرایطی که جوانان در آینده قرار می گیرند، نسبت به شرایط امروز حساس تر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علم الهدی: سند 2030 توسط افراد نا آگاه در آموزش و پرورش پیگیری می شود

آیت الله علم الهدی: سند 2030 توسط افراد نا آگاه در آموزش و پرورش پیگیری می شود