مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1397 ساعت 17:562018-07-18سياسي

مقابله با تهاجم رسانه ای ماموریت قرارگاه جنگ نرم سپاه است


مقابله با تهاجم رسانه ای ماموریت قرارگاه جنگ نرم سپاه است وتسلط سردار آبرومند بر موضوعات جنگ نرم منجر به تصمیم سرلشکر جعفری در انتصاب وی به عنوان جانشین خود در قرارگاه جنگ نرم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ سردارسرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسوول روابط عمومی کل سپاه در گفت وگویی با اشاره به انتصاب سردار جمال الدین آبرومند به عنوان جانشین فرمانده قرارگاه جنگ نرم سپاه، گفت: با توجه به شرایط تهاجم روانی و جنگ رسانه ای ترکیبی دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران از مدت ها قبل قرارگاهی تحت عنوان قرارگاه جنگ نرم در سپاه شکل گرفته است.

وی افزود: از آنجا که در ماه های اخیر ضرورت تقویت این قرارگاه مورد توجه مسئولین سپاه قرار گرفته بود، فرمانده کل سپاه تشخیص داد یکی از سرداران خوش فکر، قوی و پای کار سپاه در دوران دفاع مقدس و پس از آن به نام سردار آبرومند که سال ها در حوزه طرح و برنامه و لجستیک منشأ خدمات و خیر برای سپاه بوده به این قرارگاه منتقل شود.

سخنگوی سپاه در ادامه تأکید کرد: سردار آبرومند از فرماندهان مسلط به ماموریت های قرارگاه جنگ نرم سپاه است که برغم اهمیت جایگاه و نقش معاونت هماهنگ کننده در سپاه، سرلشکر جعفری وی را به عنوان جانشین خود در قرارگاه جنگ نرم منصوب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با تهاجم رسانه ای ماموریت قرارگاه جنگ نرم سپاه است

مقابله با تهاجم رسانه ای ماموریت قرارگاه جنگ نرم سپاه است