مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1397 ساعت 15:302018-07-18سياسي

دولت باید خدمان زیربنایی را در برنامه بازآفرینی شهری تأمین کند


معاون وزیر و مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری گفت: دولت باید خدمان زیربنایی و روبنایی را در برنامه بازآفرینی شهری تأمین کند و بخش خصوصی نیز وظیفه ورود و عملیاتی کردن این برنامه را دارد.

- به گزار ش ایسنا، هوشنگ عشایری 27 تیرماه در جلسه ستاد بازآفرینی شهری در استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: لازم است وزارت راه و شهرسازی، وزارت کشور و شهرداری ها نسبت به تبیین برنامه بازآفرینی شهری اقدام کنند.

عشایری خاطرنشان کرد: دولت در لایحه قانون برنامه ششم پیشنهاداتی داد و از سوی مجلس اصلاحات خوبی انجام گرفت که در نهایت در ماده 59، 61 و 62 تکالیفی را برای کنشگران مداخله در حوزه شهری تدوین کردند که مقرر شد دولت سالانه به 270 محله ورود پیدا کند.

وی در ادامه بیان کرد: مبتنی بر تکالیف تعیین شده در سال 96 نسبت به تهیه برنامه ملی بازآفرینی شهری اقداماتی صورت گرفت که سه تغییر رویکرد در این برنامه شکل گرفت.

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری بیان کرد: اولین و اصلی ترین تغییر رویکرد جدی در این برنامه تبدیل پروژه محوری به محله محوری بوده که به این معناست که در محله محوری اقداماتی صورت خواهد گرفت که در راستای خواسته های مردم باشد و خواسته مردم به عنوان یک مطالبه جدی به مفهوم تبیین برنامه از پایین به بالا خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت باید خدمان زیربنایی را در برنامه بازآفرینی شهری تأمین کند

دولت باید خدمان زیربنایی را در برنامه بازآفرینی شهری تأمین کند