مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1397 ساعت 15:112018-07-18بين الملل

مسکو: سوریه نباید تجزیه شود


سفیر روسیه در آمریکا در واکنش به سوالات خبرنگاران درباره توافقات انجام گرفته در نشست اخیر میان سران روسیه و آمریکا در هلسینکی تأکید کرد، مسکو همچنان اصرار داد که «سوریه نباید تجزیه شود».

- سفیر روسیه در آمریکا در واکنش به سوالات خبرنگاران درباره توافقات انجام گرفته در نشست اخیر میان سران روسیه و آمریکا در هلسینکی تأکید کرد، مسکو همچنان اصرار داد که سوریه نباید تجزیه شود .

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در آمریکا امروز (چهارشنبه) گفته است که مسکو در رابطه با تحولات مناطق کاهش تنش در جنوب سوریه، با آمریکا و رژیم صهیونیستی در تماس است و هیچ طرحی برای تجزیه سوریه را نمی پذیرد.

بنا بر گزارش خبرگزاری اینترفکس ، آنتونوف همچنین تأکید کرد: قصد نداریم در ارتباط با وضعیت جنوب سوریه، امنیت اسراییل را نادیده بگیریم .

وی در ادامه تصریح کرد که در نشست هلسینکی، روسیه پیشنهادات ویژه ای درباره اوضاع در جنوب سوریه به آمریکا ارائه کرده است و آمریکا نیز به این طرح ها علاقه نشان داده است .

این مقام روس علاوه بر این گفت که مسکو در عین حال معتقد است سطح فعلی از همکاری ها میان دو کشور درباره تحولات سوریه کافی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: سوریه نباید تجزیه شود

مسکو: سوریه نباید تجزیه شود