مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1397 ساعت 14:362018-07-18فرهنگي

10 کتاب برتر «آی بوک» اپل/ بیل کلینتون در رده پنجم پرفروش ها


بخش کتاب های صوتی اپل برای هفته منتهی به 15 جولای (24 تیرماه) فهرست 10 کتاب برتر و پرخواننده را اعلام کرد.

- 10 کتاب برتر آی بوک اپل/ بیل کلینتون در رده پنجم پرفروش ها بخش کتاب های صوتی اپل برای هفته منتهی به 15 جولای (24 تیرماه) فهرست 10 کتاب برتر و پرخواننده را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات ، بخش کتاب های صوتی اپل برای هفته منتهی به 15 جولای (24 تیرماه) فهرست 10 کتاب برتر و پرخواننده را اعلام کرد.

بسیاری از سایت ها و شرکت های مرتبط با کتاب و کتابخوانی در جهت اشاعه فرهنگ کتابخوانی به انتشار آمار در این حوزه مبادرت می ورزند که چارت آی بوک اپل یکی از منابع معتبر به شمار می رود که فهرست 10 کتاب پرفروش و پرخواننده را به صورت روتین هفتگی اعلام می کند.

در ادامه فهرست 10 کتاب برتر با ذکر عنوان کتاب نویسنده و ناشر آمده است: 1- اشیاء تیز نوشته گیلیان فلاین از انتشارات کراون آرک تایپ 2- هرآنچه همیشه می خواستیم نوشته امیلی گیفین از انتشارات رَندوم هاوس 3- رییس سازمان جاسوسی اثر برَد ثور از انتشارات آتریا امیلی بِستلِر بوکس 4- زوج عالی نوشته الین هیلدیربرَند از انتشارات لِتل براون 5- رییس جمهور گمشده است نوشته بیل کلینتون و جیمز پَتِرسون از انتشارات لتل براون 6- آنگاه که زندگی چیزی وسوسه انگیز به شما می دهد نوشته لورن وایزبرگر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 کتاب برتر «آی بوک» اپل/ بیل کلینتون در رده پنجم پرفروش ها

10 کتاب برتر «آی بوک» اپل/ بیل کلینتون در رده پنجم پرفروش ها