مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1397 ساعت 13:552018-07-18اقتصادي

پیش بینی اعتبار برای مقاوم سازی 200 هزار واحد مسکن روستایی در کشور


معاون بازسازی و مسکن روستایی کشور با بیان این که امسال دولت برای 200 هزار واحد مسکونی، سهمیه مقاوم سازی مسکن روستایی کشور اعتبار گذاشته است، - گفت: باید بتوانیم تضمین هایی از دولت برای تداوم مقاوم سازی ها اخذ کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عزیزالله مهدیان در جلسه ارزیابی عملکرد فنی حوزه بازسازی و مسکن روستایی استان، به روند اصولی ساخت واحدهای مسکونی اشاره کرد و گفت: با توجه به این که بیشترین خدمات و تسهیلات بازسازی واحدهای مسکونی در روستاهای سطح کشور ارائه شده هم چنین شاهد خسارت ها و تلفات ناشی از حوادث قهری در روستاها بودیم، از همین رو رعایت قوانین و مقررات ملی ساختمان در اجرا و احداث بناها و بازسازی واحدهای خسارات دیده از اساس کار بنیاد مسکن محسوب می شود.

وی با اشاره به این که بیشترین خسارت ها و تلفات در مناطق روستایی است، خاطرنشان کرد: از طبق برنامه ریزی ها از سال 84، مقرر شده هر سال 1200مسکن روستایی در قالب پرداخت تسهیلات ارزان قیمت، با نظارت و مدیریت بنیاد مسکن، نوسازی و مقاوم سازی شود که تاکنون این برنامه ها تداوم داشته است.

معاون بازسازی و مسکن روستایی کشور با بیان این که پنج میلیون و 200 هزار واحد مسکن روستایی در کشور وجود دارد و بنیاد مسکن متولی ساخت مسکن روستایی در کشور است، اظهار کرد: در ابتدای برنامه چهارم توسعه، 82 درصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی اعتبار برای مقاوم سازی 200 هزار واحد مسکن روستایی در کشور

پیش بینی اعتبار برای مقاوم سازی 200 هزار واحد مسکن روستایی در کشور