مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1397 ساعت 13:352018-07-18حوادث

محور کندوان یکطرفه می شود


رییس پلیس راه مازندران از یکطرفه شدن محور کندوان در روز جمعه خبر داد.

- علیرضا قدمی در گفت وگو با ایسنا با اشاره وضعیت تردد و محدودیت ها در محورهای مواصلاتی استان مازندران از یکطرفه شدن محور کندوان در روز جمعه خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر تردد خودروها از مسیر جنوب به شمال در محدوده سه راهی چلاو محور هراز به صورت نیمه سنگین است.

وی با بیان اینکه تردد خودروها در محورهای سوادکوه و کیاسر مازندران به صورت عادی و روان است خاطر نشان کرد: تردد تریلی از محور هراز و همچنین تردد تریلی، کامیون و کامیونت ها از محور کندوان ممنوع است؛ اماد ر محور سوادکوه در مورد تردد تریلی ممنوعیت وجود ندارد.

رییس پلیس راه مازندران تصریح کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت ها به جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 امروز و همچنین از ساعت هشت تا 24 روزهای پنج شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

قدمی به یک طرفه شدن محور کندوان اشاره کرد و افزود: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور کندوان یکطرفه می شود

محور کندوان یکطرفه می شود