مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1397 ساعت 12:302018-07-18سياسي

یزد دوباره قطب نساجی کشور می شود


استاندار یزد با تاکید بر تلاش احیای دوباره صنعت با قدمت نساجی در استان، گفت: استان یزد باید مجدداً به قطب تولید نساجی کشور تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود زمانی قمی با تأکید بر ضرورت حمایت جدی از احیای صنعت نساجی در استان، اظهار کرد: در این رابطه مسئولان سه قوه با حمایت از رونق تولید در کشور بر لزوم پرهیز از مداخله در قبل و حین اجرای پروژه ها تاکید دارند که این مهم باید در استان یزد نیز مورد توجه قرار گیرد .

وی افزود: ایجاد یک فرصت شغلی و حمایت از صنعتگران در واقع مقابله با توطئه های دشمنان نظام و تهدیدهای آمریکاست .

استاندار یزد خاطرنشان کرد: در مبارزه با تحریم ها نباید فقط شعار داد بلکه با مدیریت خوب در اداره کشور و تأمین به موقع نیازهای تولیدکنندگان و صنعتگران، باید دشمنان را تسلیم کنیم .

زمانی قمی با اشاره به جلسات مقام معظم رهبری با هیئت دولت، گفت: وقتی رهبر فرزانه انقلاب به عنوان شخص اول نظام جمهوری اسلامی ایران بر محور بودن تیم اقتصادی دولت تدبیر و امید و ایجاد آهنگ رونق تولید تاکید دارند ما نیز لازم است در استان یزد در همین مسیر حرکت کنیم .

رییس ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان، تصریح کرد: در عین حال صداقت و همراهی برای تقویت سرمایه اعتماد از سوی دولت ضروری است اما بخش تولید و صنعت هم باید بیشتر تلاش کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد دوباره قطب نساجی کشور می شود

یزد دوباره قطب نساجی کشور می شود