مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1397 ساعت 12:262018-07-18ورزشي

شفر کمک کرد؛ دعوای جدید برانکو و کی روش کلید نخورد!


«29 تیر آمادگی بازی سوپرجام و مصاف با پرسپولیس را نداریم!» به خاطر همین حرف و تأکید وینفرد شفر آلمانی برای تغییر تاریخ سوپرجام، بالاخره بازی استقلال و پرسپولیس قبل از شروع لیگ برتر لغو شد.

- 29 تیر آمادگی بازی سوپرجام و مصاف با پرسپولیس را نداریم! به خاطر همین حرف و تأکید وینفرد شفر آلمانی برای تغییر تاریخ سوپرجام، بالاخره بازی استقلال و پرسپولیس قبل از شروع لیگ برتر لغو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نظر می رسید استقلالی ها به هدف خود رسیده باشند در شرایطی که باشگاه پرسپولیس هم بیکار نماند و شرط گذاشت: فقط زمانی در سوپرجام برابر استقلال بازی می کنیم که محرومیت ما به پایان رسیده باشد و بتوانیم از بازیکنان جدید خود استفاده کنیم! این در حالی است که دوستان سازمان لیگ در مصاحبه های اخیر خود به کرات اعلام کردند سوپرجام در تاریخ 29 تیر برگزار شده و تغییری هم در کار نخواهد بود.

سوپرجام لغو نشد، اما با انصراف آبی ها جام به پرسپولیس رسید تا دعوای جدید کارلوس کی روش و برانکو کلید نخورد!تعجب نکنید! به نظر می رسید برانکو و کی روش فتیله درگیری خود را پایین کشیده باشند، ولی اگر سوپرجام به زمستان موکول می شد، شاهد درگیری های تازه بین دو مربی مشهور خارجی شاغل در ایران بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفر کمک کرد؛ دعوای جدید برانکو و کی روش کلید نخورد!

شفر کمک کرد؛ دعوای جدید برانکو و کی روش کلید نخورد!