مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1397 ساعت 12:162018-07-18سياسي

بارقه های امید در دل طوفان زده کویرنشینان ریگان


اهالی ریگان محکم و استوار همچون نخل به جنگ با شن های روانی می روند که در اندیشه تسخیر خانه هایشان هستند، آنها مردانه در گرمای سوزان 50 درجه و شن های داغ برای آبادی شهرشان تلاش می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از ریگان، ریگان یکی از شهرستان های شرقی استان کرمان است که ضریب محرومیت آن به 9 می رسد و سوز محرومیت اشک های اهالی این خطه را درآورده است.

هرچند عوامل طبیعی آسایش را از ریگانی ها سلب کرده و سبب شده هر روز غبار محرومیت بر چهره روستاهای شهرستان پررنگ تر شود، اما اهالی این شهرستان در برابر تمام مشکلات صبور واستوار ایستاده اند و همچنان امید دارند.

ریگانی ها محکم و استوار همچون نخل به جنگ با شن های روانی می روند که در اندیشه تسخیر خانه هایشان هستند، آنها مردانه در گرمای سوزان بالای 50 درجه و شن های داغ برای آبادی شهرشان تلاش می کنند.

شهری که با طلوع آفتاب را با دمای 40 درجه شروع می کنید و تا نیمه های شب با همین گرما به خواب می روید.

زمین های حاصلخیزمان را در جنگ با طوفان حفظ می کنیم محمد دستیار یکی از روستانشینان ریگانی در گفت و گو با خبرنگار فارس می گوید: ما در روستاهای حاشیه کویر و در کانون های بحرانی فرسایش بادی قرار داریم اما روستایمان را ترک نکرده ایم در این روستا کشت یونجه، درختان نخل و در حاشیه انها گزکاری و کاشت کهور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارقه های امید در دل طوفان زده کویرنشینان ریگان

بارقه های امید در دل طوفان زده کویرنشینان ریگان