مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1397 ساعت 12:112018-07-18بين الملل

قانونگذار ارشد دموکرات: تا زمانی که تحقیقات ادامه دارد ترامپ را استیضاح نمی کنیم


طبق گفته یک عضو دموکرات کنگره آمریکا، تا زمانی که تحقیقات درباره دخالت روسیه در انتخابات 2016 ادامه دارد، دموکرات ها اقدامی در خصوص استیضاح دونالد ترامپ انجام نخواهند داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالی که انتقادهای تند شخصیت های جمهوری خواه و دموکرات از دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا به دلیل دیدار اخیر با همتای روس و کنفرانس خبری مشترک آنها در فنلاند ادامه دارد، عضو ارشد دموکرات کنگره به رییس جمهور کشورش هشدار داده که در پرونده تحقیقات درباره دخالت روسیه در انتخابات 2016 آمریکا دخالت نکند.

به دنبال کنفرانس خبری روسای جمهور آمریکا و روسیه در فنلاند، برخی چهره ها و رسانه های وابسته به دموکرات ها در آمریکا ضمن انتقاد شدید از مواضع ترامپ، درخواست استیضاح او را مطرح کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپالیتیکو"، نائب رییس انجمن حزبی و کمیته پارلمانی دموکرات ها در مجلس نمایندگان آمریکا تاکید کرد که دموکرات ها برای استیضاح دونالد ترامپ از مقام ریاست جمهوری تا زمانی که تحقیقات درباره دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 و تبانی کارزار ترامپ با مسکو ادامه دارد، کاری  نخواهند کرد.

لیندا سانچز گفت: به منظور تعقیب قضایی یک پرونده و کشاندن آن به استیضاح، باید واقعیت ها و حقایق اساسی وجود باشد و ما هنوز همه این حقایق را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانونگذار ارشد دموکرات: تا زمانی که تحقیقات ادامه دارد ترامپ را استیضاح نمی کنیم

قانونگذار ارشد دموکرات: تا زمانی که تحقیقات ادامه دارد ترامپ را استیضاح نمی کنیم