مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1397 ساعت 12:062018-07-18سياسي

شاخص های حیات طیبه در زیات نامه حضرت فاطمه معصومه(س)


معاون امور استان های ستاد همکاری های حوزه های علمیه و وزارت آموزش و پرورش با اشاره به زیارت نامه حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: وقتی فرازهای این زیارت نامه را مرور می کنیم، - به عظمت معارف اهل بیت(ع) بیشتر پی می بریم و مشاهده می کنیم حیات طیبه را باید از انفاس قدسی آل الله جست وجو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس"، نشست بررسی شاخص های حیات طیبه در سیره و سبک زندگی حضرت فاطمه معصومه(س) در نمازخانه ساختمان شهید رجایی وزارت آموزش و پرورش با حضور بانوان فرهنگی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین درودی معاون امور استان های ستاد همکاری های حوزه های علمیه و وزارت آموزش و پرورش در این نشست ضمن تبریک دهه کرامت ،این ایام را لطف و عنایت خداوند به ملت ایران برای شناخت هرچه بیشتر سنت و سیره ائمه اطهار(ع) عنوان کرد.

وی با اشاره به زیارت نامه حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: وقتی فرازهای این زیارت نامه را مرور می کنیم، به عظمت معارف اهل بیت(ع) بیشتر پی می بریم و خواهیم دید حیات طیبه را باید از انفاس قدسی آل الله جست وجو کرد.

معاون امور استان های ستاد همکاری های حوزه های علمیه و وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: جامعه فرهنگی نیز به عنوان سکنداران تعلیم و تربیت در شرایط فعلی باید شناخت قابل قبولی از انواع تربیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص های حیات طیبه در زیات نامه حضرت فاطمه معصومه(س)

شاخص های حیات طیبه در زیات نامه حضرت فاطمه معصومه(س)