مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1397 ساعت 11:302018-07-18اقتصادي

آخرین تصمیمات از نحوه تخصیص ارز برای بازار تلفن همراه


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اقدامات این وزارتخانه برای تثبیت قیمت در بازار تلفن همراه، اظهار کرد: بر اساس اعلام تصمیم نهایی از سوی وزارت صنعت، - معدن و تجارت مبنی بر تامین ارز گوشی های تلفن همراه با قیمت زیر 300 دلار از گروه دو، مقداری تکلیف بازار تلفن همراه روشن خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره وارد کردن گوشی های موبایل با تعرفه بالا و پیگیری های وزارتخانه متبوعش در این زمینه، اظهار کرد: سخنگوی محترم دستگاه قضا در نشست خبری خود اعلام کرد که در این زمینه تعدادی را بازداشت کرده و روند بازپرسی و تشکیل پرونده در حال انجام است.

تاکنون اطلاعاتی که دستگاه قضایی از ما خواسته در اختیار آنها قرار داده شده است و این خیلی خوب است که در کوتاه مدت و با جدیت، دستگاه قضا وارد عمل شده است.

وی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره برنامه وزارت ارتباطات برای به تعادل رساندن بازار گوشی تلفن همراه، خاطرنشان کرد: طبیعتا موضوع تعادل بازار تلفن همراه مقدار زیادی به نرخ ارز وابسته است.

در این زمینه بر اساس نامه ای که آقای شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت شب گذشته ارسال کردند برای گوشی های با قیمت زیر 300 دلار ارز از گروه دوم از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین تصمیمات از نحوه تخصیص ارز برای بازار تلفن همراه

آخرین تصمیمات از نحوه تخصیص ارز برای بازار تلفن همراه