مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1397 ساعت 11:002018-07-18سياسي

اقدامات سازمان انرژی اتمی در چارچوب فرمان مقام معظم رهبری


رییس سازمان انرژی اتمی از تکمیل کارخانه تولید روتور برای استفاده در سانتریفیوژهای پیشرفته در چارچوب فرمان اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر آمادگی سریع برای رسیدن به 190 هزار سو غنی سازی خبر داد.

- صالحی با انتقاد از هم نوایی برخی داخلی ها با خارجی ها تشریح کرد اقدامات سازمان انرژی اتمی در چارچوب فرمان مقام معظم رهبری رییس سازمان انرژی اتمی از تکمیل کارخانه تولید روتور برای استفاده در سانتریفیوژهای پیشرفته در چارچوب فرمان اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر آمادگی سریع برای رسیدن به 190 هزار سو غنی سازی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر صالحی با تبیین اقدامات این سازمان برای اجرای این فرمان مقام معظم رهبری گفت: ما این کارخانه را به جای اینکه در هفت، هشت سال آینده بسازیم در حین مذاکره ساختیم، اما راه اندازی نکردیم البته حضرت آقا، کاملاً​ آگاهی دارند و آن زمان اطلاعات لازم را به ایشان می دادیم و اکنون که دستور دادند این کارخانه کاملاً​ به راه افتاد.

وی افزود: یک روز پس از دستور رهبر معظم انقلاب در روز 14 خرداد که بخشی از کارخانه را راه اندازی کردیم، رسانه ملی تصاویری از آن تهیه و پخش کرد.

همان روز اعلام کردم که بخش دیگر کارخانه تا یک ماه راه اندازی می شود که اکنون تقریباً کامل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات سازمان انرژی اتمی در چارچوب فرمان مقام معظم رهبری

اقدامات سازمان انرژی اتمی در چارچوب فرمان مقام معظم رهبری