مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1397 ساعت 10:552018-07-18فناوري

مودم های اینترنتی D-Link به راحتی هک می شوند


یک تیم از متخصصان امنیتی به تازگی دریافته اند که هکرهای بسیاری در جهان توانسته اند با انتشار یک بدافزار به مودم های اینترنت وای فای برند D-Link نفوذ کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت conline، مدت هاست که محققان بسیاری از امنیت ضعیف پروتکل های مودم های اینترنت بی سیم وای فای می گویند و همواره به کاربران وای فای هشدار می دهند که به امنیت سایبری در مودم های خانه یا محل کارشان اطمینان نکنند.

همانطور که محققان هشدار داده اند، امنیت اینترنت بی سیم وای فای همچنان در هاله ای ابهام و شبهه های متعددی به سر می برد؛ حالا متخصصان امنیتی فعال در شرکت امنیتی ESET که به تولید و ارائه آنتی ویروس های پیشرفته می پردازد، به تازگی اعلام کرده اند که هکرهای بسیاری با انتشار بدافزار توانسته اند مودم و روترهای اینترنت وای فای برند D-Link را هک کرده و به اطلاعات کاربران آن ها دسترسی پیدا کنند.

این متخصصان در ادامه گزارش خود خاطر نشان کرده اند که دو نوع بدافزار در این حملات بدافزاری و سایبری مشاهده شده است که برآورد می شود میلیون ها کاربر متصل به اینترنت وای فای در جهان را با آسیب ها، تهدیدات و خطرهای بی شماری رو به رو کرده است.

این هکرها با انتشار این بدافزارها موفق شده اند که به اطلاعات شخصی و حریم خصوصی کاربران متصل به مودم های اینترنت وای فای با بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مودم های اینترنتی D-Link به راحتی هک می شوند

مودم های اینترنتی D-Link به راحتی هک می شوند