مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1397 ساعت 10:362018-07-18سياسي

دشمن نگران اعتقاد و روحیه شهادت طلبی جوانان ایران است


رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: دشمن بیشتر از اینکه از موشک ها و تجهیزات نظامی جمهوری اسلامی هراس داشته باشد، نگران ایمان، - اعتقاد و روحیه شهادت طلبی جوانان این کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از کرمان، سردار احمد حق طلب صبح امروز در شورای سیاستگذاری کنگره 6500 شهید استان کرمان در محل سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان اظهار داشت: ایمان، اعتقاد، از خودگذشتگی، وحدت و برادری، خودباوری و اعتماد به نفس در دفاع مقدس از ویژگی های بارز رزمندگان و شهدا بود که باید به نسل جوان انتقال یابد.

رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ادامه داد: تا حدی هم در این کار موفق بودیم، اگر شاهد خیل عظیم جوانان در جبهه های هزاران کیلومتر دورتر در عراق و سوریه هستیم و از خودگذشتگی و شهادت آنها را به عنوان مدافع حرم می بینیم، بخشی به برکت یادواره و کنگره ها است که توانسته فرهنگ متعالی دفاع مقدس را منتقل کند.

حق طلب عنوان کرد: دشمن بیشتر از اینکه از موشک ها و تجهیزات نظامی جمهوری اسلامی هراس داشته باشد، نگران ایمان، اعتقاد و روحیه شهادت طلبی جوانان این کشور است.

وی ابراز داشت: در برگزاری کنگره شهدا فقط به دنبال این نیستیم که روحیه شهادت طلبی، سلحشوری و مقاومت در برابر دشمنان در مردم ما ایجاد شود، بلکه با استفاده از فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن نگران اعتقاد و روحیه شهادت طلبی جوانان ایران است

دشمن نگران اعتقاد و روحیه شهادت طلبی جوانان ایران است