مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1397 ساعت 10:302018-07-18اقتصادي

رد پای برخی سلبریتی ها در پرونده ثامن الحجج


در پرداخت های حقوقی این مؤسسه موردی ذکر شده که نشان می دهد صد میلیارد تومان به حساب فردی واریز شده است و در توضیح گفته شده این رقم در ازای حقوق 30 سال این کارمند به صورت پیشاپیش و یک جا اکنون پرداخت شده است.

- پدر این خانواده که یکی از افراد رده بالای .

است، حکم مشاور از این مؤسسه برای او صادر شده و ماهانه رقم پنج میلیون و صد هزار تومان از این مؤسسه به عنوان حقوق دریافت می کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شرق نوشت: پرونده تخلف مالی تعاونی ثامن الحجج به عنوان اولین پرونده بررسی قضایی مؤسسات مالی و اعتباری غیر مجاز بیش از 9 جلسه است که در دادگاه کیفری یک تهران به ریاست قاضی باقری در حال بررسی است.

ثامن الحجج که کار خود را با سرمایه شش میلیون و 300هزارتومانی در سال 80 آغاز کرد، در سال 88 (آخرین سال ارائه ترازنامه) 87 میلیارد تومان سپرده جمع آوری کرده و تا سال 94 سرمایه خود را به 12 هزار و 300 میلیارد تومان می رساند.

خبرگزاری میزان خبر داده در جلسه آخر دادگاه این پرونده، متهم ردیف دوم و سوم پرونده حضور نداشته اند و بر خلاف آن چه متهم ردیف اول مدعی شده که دارایی های این مؤسسه پاسخگوی پرداخت همه مطالبات معوق آن است، بازرس بانک مرکزی با ارائه اطلاعاتی نشان داده این ادعا هیچ پایه ای در واقعیت ندارد و ثامن الحجج املاکی را با منابع این تعاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد پای برخی سلبریتی ها در پرونده ثامن الحجج

رد پای برخی سلبریتی ها در پرونده ثامن الحجج