مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1397 ساعت 10:302018-07-18فرهنگي

بازسازی تئاتر شهر با چه اولویت هایی آغاز می شود؟


مدیر تئاتر شهر اولویت ها و موازد ضروروی در تکمیل بازسازی این مجموعه را در دیدار با سرپرست دفتر طرح های عمرانی وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی بدون تعیین زمانی مشخص برای شروع کار اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، سعید اسدی مدیر مجموعه تئاتر شهر 26 تیرماه در دیدار با مسعود معمار ـ سرپرست دفتر طرح های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ ضمن بر شمردن اولویت های ترمیم و بهسازی این مجموعه بر ضرورت و تسریع در آغاز دوباره عملیات بازسازی تاکید کرد.

اسدی در این دیدار با قدردانی از فعالیت های انجام گرفته در دوره های گذشته درباره بازسازی مجموعه تئاتر شهر توضیح داد: مدت کوتاهی است که به عنوان مدیر در مجموعه تئاتر شهر حضور پیدا کرده ام، اما می دانم بازسازی یکی از مطالباتی است که طی سال های اخیر توسط مدیران این مجموعه مورد توجه قرار گرفته است بنابراین ضرورت دارد تا هر چه زودتر نسبت به آغاز دوباره عملیات بازسازی و تکمیل مواردی که از قبل توسط پیمانکار و مجریان بازسازی تعهد داده شده، اقدامات لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد: مجموعه تئاتر شهر در ماه های آینده علاوه بر میزبانی گروه های نمایشی مختلف در قالب اجرای عمومی، میزبان اصلی رویداد مهمی چون جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی و سپس جشنواره بین المللی تئاتر فجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی تئاتر شهر با چه اولویت هایی آغاز می شود؟

بازسازی تئاتر شهر با چه اولویت هایی آغاز می شود؟