مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1397 ساعت 10:262018-07-18فناوري

فیس بوک در حذف مطالب نژادپرستانه و نفرت انگیز سهل انگاری می کند


بر اساس اسنادی که به تازگی منتشر شده، اشخاص ثالثی که وظیفه حذف مطالب تند و نژادپرستانه و همین طور افراطی را از فیس بوک بر عهده دارند، این کار را به درستی انجام نمی دهند.

- فیس بوک در حذف مطالب نژادپرستانه و نفرت انگیز سهل انگاری می کند بر اساس اسنادی که به تازگی منتشر شده، اشخاص ثالثی که وظیفه حذف مطالب تند و نژادپرستانه و همین طور افراطی را از فیس بوک بر عهده دارند، این کار را به درستی انجام نمی دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از ورج،بر اساس اسنادی که به تازگی منتشر شده، اشخاص ثالثی که وظیفه حذف مطالب تند و نژادپرستانه و همین طور افراطی را از فیس بوک بر عهده دارند، این کار را به درستی انجام نمی دهند.

بررسی های یک روزنامه نگار انگلیسی در مورد جدیت فیس بوک در زمینه حذف مطالب تند وافراطی از این شبکه اجتماعی نشان می دهد شرکت یادشده افرادی را برای این کار به خدمت گرفته که در  زمینه حذف پست ها و مطالب راست گرایانه افراطی جدیت ندارند.

همچنین این افراد در برخورد با مطالب یکسانی که توسط افراد و گروه های متفاوتی منتشر شده باشند رویه مشابهی ندارند و در حالی که برخی از آنها را پاک می کنند، برخی دیگر را باقی می گذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیس بوک در حذف مطالب نژادپرستانه و نفرت انگیز سهل انگاری می کند

فیس بوک در حذف مطالب نژادپرستانه و نفرت انگیز سهل انگاری می کند