مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1397 ساعت 10:112018-07-18سياسي

«دوستعلی» معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی (ره) شد


«مجید دوستعلی» با حکم رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان معاون حقوقی و امور مجلس این کمیته منصوب شد.

- دوستعلی معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی (ره) شد " مجید دوستعلی با حکم رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان معاون حقوقی و امور مجلس این کمیته منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، سید پرویز فتاح، رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) در حکمی مجید دوستعلی را به عنوان معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد منصوب کرد.

رییس کمیته امداد در حکم خود بر آسیب شناسی قوانین و مقررات مربوط به محرومان و مستضعفان با شناخت خلاء های قانونی و حقوقی و عوامل تولید فقر تاکید کرده است.

بازنگری تمامی قوانین و مقررات مالی، اداری و استخدامی کمیته امداد با هدف ارتقاء و بهبود فرآیند های مورد نیاز این نهاد و تعامل موثر با نمایندگان مجلس شورای اسلامی از دیگر انتظارات رییس کمیته امداد از معاونت حقوقی و امور مجلس این نهاد است.

مجید دوستعلی با مدرک دکتری حقوق، بازرسی قضایی سازمان بازرسی کل کشور در استان کرمان، قاضی دادگاه های عمومی کرمان، معاون دادستان استان کرمان، قاضی دادگاه های تجدید نظر استان تهران، دبیری هیئت دولت، قائم مقامی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دبیری هیأت امنای کمیته امداد را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دوستعلی» معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی (ره) شد

«دوستعلی» معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی (ره) شد