مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1397 ساعت 09:502018-07-18فناوري

تحول در کسب و کار با مرکز سانترال NS500


شرکتی را تصور کنید با 20 نفر پرسنل؛ این شرکت برای ارتباط تلفنی با بیرون از سازمان خود 5 خط شهری از مخابرات خریداری کرده است.

برای واگذاری هر 5 خط تلفن به 20 نفر پرسنل چه باید کرد؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، شرکت ایده آل گستر در یادداشتی به بررسی مرکز سانترال NS500 پرداخته است که در ادامه می خوانیم.

تلفن سانترال به هر کدام از پرسنل شما یک خط داخلی می دهد و بر حسب صلاح دید شما این 5 خط شهری را برای تماس با بیرون از مجموعه در اختیار کاربران قرار می دهد.

اما کار مرکز تلفن سانترال به اینجا خلاصه نمی شود به طور حتم در شرکت شما همه پرسنل دارای شرح کار یکسان نیستند؛ شما می توانید با توجه به سمت و شرح کار هر یک از پرسنل خود سطوح دسترسی مختلفی به خطوط شهری را در اختیار آنها قرار دهید .

به طور مثال ارتباط با خارج کشور برای مدیران ارشد، ارتباط با شهرستان ها برای کارمندان میان رده و یا حتی ارتباط شهری برای کارمندان جز.

با سیستم ضبط مکالمات تلفنی که به صورت پیش فرض روی این سیستم نصب شده است، شما می توانید همه مکالمات پرسنل شرکت با خطوط شهری را ضبط کنید.

همچنین می توانید مکالمات ضبط شده را روی فضای خارجی بک آپ گیری کنید تا در صورت لزوم به آرشیو مکالمات پرسنل شرکت دسترسی داشته باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول در کسب و کار با مرکز سانترال NS500

تحول در کسب و کار با مرکز سانترال NS500