مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1397 ساعت 09:152018-07-18فناوري

درآمد هکرها از استخراج ارز دیجیتالی سه برابر شد


در نیمه نخست سال جاری میلادی حملات بدافزاری به منظور استخراج ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده نسبت به نیمه دوم سال گذشته سه برابر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت coinidol، از آنجا که این روزها تب استخراج ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده در کشورهای مختلف جهان بالا گرفته است، کاربران و هکرهای بسیاری نیز از ابررایانه هایی که پردازنده و کارت گرافیک های بسیار قدرتمندی دارند، برای استخراج و ماینینگ ارزهای مجازی استفاده می کنند و در این طریق هم درآمدهای هنگفتی را کسب می کنند.

تازه ترین گزارشی که موسسه تحقیقاتی چک پوینت ارائه داده، نشان می دهد در نیمه نخست سال جاری 2018 میلادی در مقایسه با نیمه دوم سال گذشته، تعداد افراد و شرکت های قربانی بدافزارهای مربوط به استخراج ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده همچون بیت کوین سه برابر شده است.

براساس گفته های تحلیلگران، زمانی که بیت کوین در سال 2009 برای نخستین بار در بازارهای جهانی ظهور پیدا کرد، ارزش آن حتی از یک دلار هم کمتر بود اما در ماه های گذشته حتی تا مرز 20 هزار دلار هم رسید.

درواقع، فناوری بیت کوین که یک پول رمزنگاری شده است، این امکان را به کاربران می دهد که بدون نیاز به هیچ بانکی مبادلات مالی خود را انجام دهند و همچنین هویت طرفین معامله نیز ناشناس باقی می ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد هکرها از استخراج ارز دیجیتالی سه برابر شد

درآمد هکرها از استخراج ارز دیجیتالی سه برابر شد