مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1397 ساعت 08:302018-07-18بين الملل

آمار کشته ها و زخمی های اعتراضات اخیر عراق


وزارت بهداشت عراق اعلام کرد که از ابتدای شکل گیری تظاهرات در استان های جنوبی این کشور هشت تن کشته و 56 تن دیگر در این تظاهرات ها مجروح شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، سیف بدر، سخنگوی وزارت بهداشت عراق در نشستی خبری گفت که در جریان تظاهرات چند روز گذشته در استان های جنوبی این کشور، هشت تن کشته و 56 تن دیگر زخمی شدند که حال هفت نفر از مجروحان وخیم است.

وی افزود، جراحت بیش از 90 درصد از مجروحان جزیی است.

در مقابل، یحیی رسول، سخنگوی عملیات مشترک عراق نیز اعلام کرد که طی درگیری معترضان با نیروهای امنیتی 262 تن از نیروهای امنیتی مجروح شدند که حال شش تن از این افراد وخیم است و 30 نیروی دیگر همچنان در بیمارستان بستری هستند.

وی افزود: نیروهای امنیتی عاقلانه با تظاهر کنندگان مقابله می کنند و تظاهر کنندگان نباید پشت سر کسانی که سعی در برخورد با نیروهای امنیتی دارند، حرکت کنند.

وی درباره وضعیت استان های عراق نیز گفت: ثبات در دو استان نجف و بابل برقرار شده و دیگر تظاهراتی مشاهده نشده و در دو استان کربلا و میسان نیز امور به شکل معمول خود بازگشته است.

وی ادامه داد: در استان ذی قار چهار تظاهرات برگزار شد که بدون درگیری با نیروهای امنیتی پایان یافت، در بغداد نیز در دو منطقه "البلدیات" و "الشعله" شاهد تجمعی از تظاهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار کشته ها و زخمی های اعتراضات اخیر عراق

آمار کشته ها و زخمی های اعتراضات اخیر عراق