مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1397 ساعت 08:152018-07-18اقتصادي

خانه مددجویان زلزله زده کرمانشاه تا سال آینده ساخته می شود


مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام(ره) استان کرمانشاه از اتمام ساخت واحدهای مسکونی تخریبی مددجویان در مناطق زلزله زده استان تا سال آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مختار خزاعی گفت: 9 هزار واحد مسکونی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه در زلزله آبان سال گذشته تخریب و دچار آسیب شد.

خزاعی با بیان اینکه کار ساخت منازل مسکونی خانوارهای مددجو پس از اسکان موقت به سرعت آغاز شد، افزود: هم اکنون حدود هفت هزار منزل مسکونی مددجویان زلزله زده کرمانشاهی در دست ساخت و تعمیر است.

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان کرمانشاه تاکید کرد: تاکنون 620 واحدمسکونی در مناطق زلزله زده استان تکمیل و به خانوارهای تحت حمایت تحویل داده شده است.

وی با اشاره به سفر اخیر رییس کمیته امداد کشور به استان کرمانشاه، گفت: 500 واحد از این واحدها طی سفر مهندس فتاح به مددجویان تحویل و 120 واحد دیگر در ماه جاری به خانواده های تحت حمایت واگذار شده است.

خزاعی عنوان کرد: در حال حاضر نیز حدود 1500 واحد از منازل در دست ساخت برای مددجویان زلزله زده در مراحل پایانی کار و بیش از دو هزار خانه نیز در مرحله نصب اسکلت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه مددجویان زلزله زده کرمانشاه تا سال آینده ساخته می شود

خانه مددجویان زلزله زده کرمانشاه تا سال آینده ساخته می شود