مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1397 ساعت 08:102018-07-18دانش

دانشجویان دانشگاه آزاد صاحب کارت بانکی تسهیلات اعتباری می شوند


معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی از صدور کارت بانکی دارای تسهیلات ویژه مالی و اعتباری به دانشجویان با قابلیت کمک هزینه شهریه تحصیلی در آینده نزدیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عبدالرسول پورعباس در چهاردهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت افزود: دانشگاه آزاد اسلامی یک دانشگاه کاملاً مردمی است و باید تمام تلاش خود را بکار گیریم تا با دادن خدمات مطلوب و در شان جامعه اسلامی،رفاه و رضایتمندی را برای مردم به ارمغان بیاوریم.

نماینده رییس دانشگاه آزاد اسلامی در هیات امنای استان هرمزگان، ازفعالیت علمی، فرهنگی و اقتصادی به عنوان سه محور اصلی فعالیت های این دانشگاه یاد کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تحقق سیاست های نظام ، انقلاب و منویات رهبری با تدوین و برنامه ریزی اصولی و هدفمند فعالیت خود را بیش از پیش در حوزه های یاد شده ادامه خواهد داد.

وی تربیت دانشجویانی با روحیه انقلابی بالا و متعهد به انقلاب را از رسالت های مهم این دانشگاه برشمرد و اظهار کرد:دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان میراث بزرگ انقلاب باید پایگاه فرهنگی و انقلابی در جامعه باشد و بتواند به عنوان پشتیبان علمی و پژوهشی برای به نتیجه رسانیدن اهداف انقلاب نقش شایان توجه ای داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان دانشگاه آزاد صاحب کارت بانکی تسهیلات اعتباری می شوند

دانشجویان دانشگاه آزاد صاحب کارت بانکی تسهیلات اعتباری می شوند