مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1397 ساعت 08:052018-07-18اقتصادي

افزایش جمعیت مازندران به منابع آبی فشار وارد می کند


افزایش جمعیت و تبعات مهاجرت به مازندران طبیعتا باعث فشار به منابع آبی، تولید زباله، تغییرات کاربری در مراتع و اراضی کشاورزی می شود.

- یک استاد دانشگاه گفت: افزایش جمعیت و تبعات مهاجرت به مازندران طبیعتا باعث فشار به منابع آبی، تولید زباله، تغییرات کاربری در مراتع و اراضی کشاورزی می شود.

عزیر عابسی در گفت وگو با ایسنا با بیان که مهاجرت از استان های جنوبی به سمت استان های شمالی از جمله مازندران، گیلان، گلستان، البرزو تهران نیاز به بررسی و مطالعه دارد، اظهارکرد: بارگذاری بیشتر روی منطقه مازندران و فشار به محیط زیست با توجه به این که 3.

5 میلیون جمعیت مازندران مشکلات زیادی در بحث زباله دارند و اگر یک میلیون نفر طی چند سال آینده به این جمعیت اضافه شوند؛ همه مشکلات تجدید شده و چه بسا مسبب ایجاد مشکلات بیشتر خواهد شد.

وی با اشاره به این که بهترین زمین های منطقه روز به روز تبدیل به ویلا هایی می شوند که سالی دو بار هم از آن ها استفاده نمی شود، افزود: نه مسئولین، نه متخصصین و نه مردم عادی هنوز موضوع تبعات مهاجرت در مازندران را جدی نگرفته یا هنوز خود را آماده این مسئله نکردند؛ همه باید آگاهی لازم برای جلوگیری از مشکلات بیشتر و آگاه سازی بیشتر را بدانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش جمعیت مازندران به منابع آبی فشار وارد می کند

افزایش جمعیت مازندران به منابع آبی فشار وارد می کند