مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1397 ساعت 01:462018-07-17بين الملل

هاآرتص: عربستان از پیروزی در یمن عاجز است/بن سلمان از اعلام آمار تلفات هراسان است


روزنامه «هاآرتص» در گزارشی در برابر تلاش چهار ساله ائتلاف سعودی-اماراتی برای غلبه بر مقاومت یمنی ها، نوشته است که ارتش این دو کشور از اشکالات ساختاری رنج می برد.

- روزنامه هاآرتص در گزارشی در برابر تلاش چهار ساله ائتلاف سعودی-اماراتی برای غلبه بر مقاومت یمنی ها، نوشته است که ارتش این دو کشور از اشکالات ساختاری رنج می برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه هاآرتص روز سه شنبه در گزارشی درباره ناکامی سعودی ها و اماراتی ها در غلبه بر نیروهای مقاومت یمنی، نوشته است که این دو کشور با وجود بهره بردن از پیشرفته ترین تجهیزات نظامی جهان، ظرف چهار سال نتوانسته اند به اهداف خود در یمن برسند.

هاآرتص با اشاره به توان نظامی عربستان و امارات از منظر تجهیزات و بودجه نظامی، نوشته است: با این وجود، این دو قدرت نظامی برای چهارمین سال همچنان در یمن، یکی از فقیرترین کشورهای جهان، گرفتار درگیری با شورشی های مورد حمایت ایران هستند و به نظر می رسد که توان شکست دادن آن ها را ندارند.

این روزنامه نداشتن تجربه، اتکا به ایالات متحده برای سوخت رسانی و تأمین مهمات و مسائل مربوط به سرمایه انسانی را مهمترین نقاط ضعف ارتش سعودی خوانده و به نقل از یوئل گازانسکی محقق موسسه مطالعات امنیتی دانشگاه تل آویو نوشته است که ارتش عربستان از سال 1991 ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاآرتص: عربستان از پیروزی در یمن عاجز است/بن سلمان از اعلام آمار تلفات هراسان است

هاآرتص: عربستان از پیروزی در یمن عاجز است/بن سلمان از اعلام آمار تلفات هراسان است