مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1397 ساعت 00:112018-07-17سياسي

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس در 24ساعت گذشته


پیشنهاد مضحک اروپایی ها برای خرید نفت از ایران و نظرات مجمع تشخیص مصلحت در رد لایحه پالرمو و FATF ؛ از جمله پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته بودند.

- پربیننده ترین اخبار شرکت توزیع برق تهران جدول خاموشی برق تهران را در حالی منتشر کرد که این خاموشی ها در روزهای ابتدایی بدون برنامه بود.

پیشنهاد مضحک اروپایی ها برای خرید نفت از ایران/ اروپایی ها روغن ریخته را نذر امام زاده کردند" اروپایی ها اخیرا در دیدار با مسؤولان سیاسی ایران به جای پیشنهاد خرید مستقیم نفت از ایران، اعلام کرد ه اند ایران روزانه یک میلیون بشکه نفت خود را به روسیه بفروشد و این کشور نفت ایران را صادر کند.

نظرات صریح مجمع تشخیص مصلحت در رد لایحه پالرمو و FATF" رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه ای به دبیر شورای نگهبان نظر مجمع درباره لایحه پالرمو را اعلام کرد.

باغ منظریه خانم به یغما رفت/ دسته گلی که در اردوگاه باهنر به آب دادند" شنیده می شود اردوگاه شهید باهنر تهران که روزگاری باغ اختصاصی منظریه خانم همسر ناصرالدین شاه بود و این روزها میزبان دانش آموزان متعدد و محل کسب مهارت های زندگی است، به یغما رفته است.

تنگه هرمز همچنان زیر سایه سپاه/ سر به زیری آمریکایی ها در خلیج فارس" به گفته سخنگوی سپاه در رفتار و گشت ها و کنترل های نیروی دریایی سپاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس در 24ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس در 24ساعت گذشته