مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 18:512018-07-17سياسي

برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) در 2000 امامزاده کشور


معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف گفت: ویژه برنامه های جشن های ولادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) در 2000 امامزاده برگزار می شود و در روز ولادت حضرت معصومه(س) جشن تکلیف دختران را برگزار کردیم.

- برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) در 2000 امامزاده کشور معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف گفت: ویژه برنامه های جشن های ولادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) در 2000 امامزاده برگزار می شود و در روز ولادت حضرت معصومه(س) جشن تکلیف دختران را برگزار کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"؛ حجت الاسلام غلامرضا عادل؛ معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در نشست خبری روز ملی تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه که در سرداب آستان مقدس امامزاده صالح(ع) تجریش برگزار شد، درباره برگزاری جشن های دهه کرامت در امامزادگان سراسر کشور اظهار کرد: در دهه کرامت با همکاری هایی انجام شده در 350 امامزاده و بقعه سراسر کشور جشن های این دهه را برگزار می کنیم.

برگزاری همایش تکریم امامزادگان در 31 استان وی با اشاره به اینکه در 31 استان همایش تکریم امامزادگان کشور با حضور چهره های برجسته استانی برگزار می شود، تصریح کرد: خدا را شاکریم که توفیق خدمت گذاری امامزادگان به عنوان کوچکترین خادم نصیبمان شد و امیدواریم آنچه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) در 2000 امامزاده کشور

برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) در 2000 امامزاده کشور