مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 18:262018-07-17سياسي

عارف مطرح کرد جبران صندلی های خالی دانشگاه ها با جذب دانشجوی خارجی


رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به وضعیت صندلی های خالی دانشگاه های سراسر کشور، گفت: باید تلاش کنیم این کمبود دانشجو را با جذب دانشجوی خارجی جبران کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدرضا عارف عصر امروز در کارگروه تخصصی آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری چهارمحال و بختیاری با حضور هیأت رییسه و اعضای کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضعف های سیستم آموزشی در کشور، گفت: وضعیت آموزش در برخی از استان ها از جمله چهارمحال و بختیاری نسبت به میانگین کشوری نامطلوب است.

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به دلایل کمبود امکانات آموزشکده های فنی و حرفه ای و دانشگاه های علمی و کاربردی رشد لازم را پیدا نکرده اند و لازم است بر اساس آمایش آموزش عالی در کشور به برخی استان ها توجه ویژه تری صورت بگیرد.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت مراکز علمی غیردولتی در چهارمحال و بختیاری، عنوان کرد: این استان در جذب منابع مالی مراکز علمی غیردولتی تا حدودی ناموفق عمل کرده است و باید این موضوع بررسی شود و مسؤولان مربوطه تلاش کنند تا منابع غیردولتی در خدمت علم و فناوری قرار بگیرد.

عارف با تأکید بر گرفتن یک تصمیم عملیاتی توسط کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات آموزشی چهارمحال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عارف مطرح کرد جبران صندلی های خالی دانشگاه ها با جذب دانشجوی خارجی

عارف مطرح کرد جبران صندلی های خالی دانشگاه ها با جذب دانشجوی خارجی