مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 17:352018-07-17فرهنگي

ابلاغ «بخشنامه اجرای رهنمودهای رییس جمهور»


«بخشنامه اجرای رهنمودهای رییس جمهور در اجلاس مدیران ارشد دولت (6 تیرماه 1397)» به معاونان و مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ شد.

- بخشنامه اجرای رهنمودهای رییس جمهور در اجلاس مدیران ارشد دولت (6 تیرماه 1397) به معاونان و مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پی سخنان رییس جمهور در اجلاس مدیران ارشد دولت که در ششم تیر سال جاری برگزار شد، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف اجرایی شدن سخنان رییس جمهور در بخش فرهنگ و هنر بخشنامه ای را به تمامی معاونان و مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ کرد.

در این بخشنامه که با عنوان بخشنامه اجرای رهنمودهای رییس جمهور محترم در اجلاس مدیران ارشد دولت (6 تیر ماه 1397) ابلاغ شده، به برخی نکات مورد تاکید رییس جمهور اشاره شده است.

این بخشنامه در 9 بند تنظیم و به تمامی معاونان، مشاوران، مدیران استانی و تمامی بخش های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ شده است.

از جمله موارد مورد تاکید وزیر فرهنگ و ارشاد سلامی در این بخشنامه کاهش جدی برخورداری از امکانات همراه با افزایش ساعات کار، تغییرات در شیوه مدیریتی، صرفه جویی و کاهش جدی سفرهای خارجی مسوولان و کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ «بخشنامه اجرای رهنمودهای رییس جمهور»

ابلاغ «بخشنامه اجرای رهنمودهای رییس جمهور»