مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 17:162018-07-17ورزشي

برپایی برنامه های ویژه دهه کرامت در مراکز فرهنگی هنری شهر تهران


برنامه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت دهه کرامت اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همزمان با فرا رسیدن دهه کرامت و ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع)، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ویژه برنامه هایی با هدف گسترش شناخت شهروندان از الگوهای دینی برگزار می کند که در ادامه توضیحاتی درباره این برنامه ها می آید.

ویژه برنامه با کریمان در میدان امام حسین (ع) ویژه برنامه با کریمان به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت با اجرای برنامه های متنوع به مدت 10 شب در میدان امام حسین (ع) برگزار می شود.

این برنامه ها از یکشنبه 24 تیر ماه همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز شده و تا سالروز میلاد امام رضا (ع) هر روز از ساعت 17 تا اذان مغرب برگزار می شود.

در طول 10 شب اجرای ویژه برنامه با کریمان ، برنامه های ویژه کودک و نوجوان، مسابقه، سخنرانی، مولودی خوانی، نورافشانی، پذیرایی از مخاطبان و.

برگزار می شود و همچنین غرفه هایی برای کودکان و نوجوانان و غرفه عفاف و حجاب با عرضه کالاهای حجاب و اهدای هدیه به دختران جوان و نوجوان برپا می شود.

با توجه به همزمانی دهه کرامت با فصل تابستان، چند غرفه به بازی های متنوع مانند تیراندازی، فوتبال دستی و سایر ورزش های خانوادگی و ورزشی اختصاص د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی برنامه های ویژه دهه کرامت در مراکز فرهنگی هنری شهر تهران

برپایی برنامه های ویژه دهه کرامت در مراکز فرهنگی هنری شهر تهران