مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 16:412018-07-17سياسي

تحقیقات جدید مشخص کرد سهم 4 درصدی رنگین پوستان در کتاب های کودک بریتانیا


تحقیقات جدید نشان می دهد از 9115 عنوان کتابی که سال گذشته در بریتانیا منتشر شده، تنها در 4 درصد از آنها از شخصیت های سیاه پوست، آسیایی و اقلیت های قومی استفاده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، تحقیقات جدید نشان می دهد از 9115 عنوان کتابی که در سال گذشته منتشر شده تنها در 4 درصد از آنها از کارکترهای سیاه پوست، آسیایی و اقلیت های قومی استفاده شده است.

طبق این تحقیق، تنها یک درصد از کتب ادبیات کودک بریتانیا شخصیت های محوری شان را از سیاهان یا اقلیت های قومی نژادی قرار داده اند و این آمار بسیار ناامید کننده و تکان دهنده است.

در این پروژه تحقیقاتی که توسط شورای هنر انگلستان و مرکز ادبی تحصیلات ابتدایی انجام گرفته و در نوع خود اولین تحقیق محسوب می شود از ناشرین خواسته شده است درباره شخصیت های اصلی کتاب هایشان تجدیدنظر کنند.

چراکه از 9115 عنوان کتابی که در سال گذشته منتشر شده، تنها 4 درصد یا 391 عنوان از آنها دارای شخصیت های اصلی غیر نژاد سفیدپوست هستند.

این آمار در مقایسه با 32.

1 درصد کودکان محصل از اقلیت های قومی در انگلستان بسیار پایین و ناامید کننده است.

فرح صاروخ مدیر این پروژه تحقیقاتی که نتیجه آن را برای ناشرین جهت تغییر در ساختار شخصیت های کتب کودک نیز ارسال کرده است، در این مورد گفت: این آمار بسیار ناامیدکننده و تکان دهنده است بخصوص زمانیکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیقات جدید مشخص کرد سهم 4 درصدی رنگین پوستان در کتاب های کودک بریتانیا

تحقیقات جدید مشخص کرد سهم 4 درصدی رنگین پوستان در کتاب های کودک بریتانیا