مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 16:302018-07-17اقتصادي

اعتبار 36 میلیاردی برای اتمام پروژه ی انتقال آب به جهرم


معاون برنامه ریزی و توسعه ی شرکت آب و فاضلاب ایران گفت: با تخصیص 36 میلیارد تومان به پروژه ی انتقال آب از سد سلمان فارسی به جهرم، آبان ماه امسال شاهد بهره برداری از این پروژه خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اصغر قانع در بازدید از پروژه ی خط انتقال آب از سد سلمان فارسی به جهرم، گفت: پروژه ی آبرسانی از سد سلمان فارسی به شهر جهرم یکی از طرح های بزرگ ملی است.

وی افزود: این پروژه یکی از چهل پروژه ای است که در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در برنامه بهره برداری قرار دارد و باید مقدماتی برای بهره برداری هرچه سریعتر پروژه فراهم کنیم.

قانع با اشاره به پیگیری های مسئولان و نماینده مردم جهرم در مجلس و پیش بینی 27 میلیارد تومان برای این پروژه در سال 97، گفت: تخصیص این مبلغ در سه ماهه اول صد درصد بوده است و از محل ماده ی 10 و 12 علاوه بر ردیف اعتباری موجود، امسال 5 میلیارد تومان برای تسریع در روند پروژه اختصاص داده ایم .

وی با بیان اینکه 4 میلیارد تومان دیگر نیز از محل جابجایی دیگر طرح ها اختصاص یافته است، گفت: برای تکمیل تصفیه خانه این پروژه نیازمند 30 میلیارد تومان اعتبار هستیم.

قانع با تاکید براینکه تلاش می شود آبانماه این پروژه آماده بهره برداری باشد، هزینه ی تمام شده ی این طرح عمرانی را نسبت به پروژه های مشابه در کشور پایین تر ارزیابی و خاطرن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار 36 میلیاردی برای اتمام پروژه ی انتقال آب به جهرم

اعتبار 36 میلیاردی برای اتمام پروژه ی انتقال آب به جهرم