مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 16:052018-07-17سياسي

امید بازگشت دانشگاه آزاد به ریل اصلی ایجاد شده است


رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: با تحولاتی که در دانشگاه آزاد اسلامی اتفاق افتاده است، امید به بازگشت این مجموعه بزرگ به ریل اصلی دانشگاهی ایجاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدیان در اردوی آموزشی تشکیلاتی بانوی مؤمن انقلابی با اشاره به تحولات مدیریتی در دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: از زمانی که تحولات جدید در دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شده، امید به بازگشت این مجموعه بزرگ به ریل اصلی دانشگاهی ایجاد شده است و فعالیت های بسیار خوبی در بخش فرهنگی و سیاسی این دانشگاه شروع شده است.

وی خطاب به شرکت کنندگان در این همایش اظهار داشت: امیدوارم با حضور تاثیرگذار شما این دانشگاه در بعد فرهنگی، سیاسی، علمی و پژوهشی جز دانشگاه های برتر کشور باشد و در تراز آنچه ملت ما شایسته است، بتواند حرکت کند.

محمدیان ادامه داد: برای آنکه بتوانیم مومن انقلابی را معنی کنیم باید به این عبارت آیت الکرسی توجه کنیم که می فرماید: وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یعنی مرحله اول ایمان، کفر به طاغوت است و مومنان انقلابی که در مسیر حق حرکت می کنند، هیچگاه زیر بار زور نمی روند.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها ادامه داد: کسانی که به دنبال خدا هستند و می خواهند زندگی انسانی و ایما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امید بازگشت دانشگاه آزاد به ریل اصلی ایجاد شده است

امید بازگشت دانشگاه آزاد به ریل اصلی ایجاد شده است