مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 15:302018-07-17سياسي

تغییر در کابینه دولت؛ شایعه یا واقعیت؟


«ترمیم»، «تغییر»، «استعفا»، «جوان گرایی» و حتی «تسویه حساب سیاسی» کلید واژه هایی هستند که این روزها مکررا از سوی رسانه ها، برخی نمایندگان مجلس و بعضی از دولتمردان شنیده می شود.

- ترمیم ، تغییر ، استعفا ، جوان گرایی و حتی تسویه حساب سیاسی کلید واژه هایی هستند که این روزها مکررا از سوی رسانه ها، برخی نمایندگان مجلس و بعضی از دولتمردان شنیده می شود.

البته در بسیاری از موارد این سخنان با تکذیب کلیات یا جزییات از سوی مسئول مربوطه مواجه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز (یکشنبه- 26 تیر 97) محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی خود با خبرنگاران درباره این موضوع که آیا رییس جمهوری می خواهد از طریق مجلس اقدام به ایجاد تغییر در کابینه کند، گفت: چنین چیزی صحت ندارد.

او همچنین درباره نقش خود در جدا شدن معاون اول از دولت و کنار رفتن خودش از سازمان برنامه و بودجه نیز تصریح کرد: تمام این شایعات دروغ است.

بر اساس قانون اساسی، دو قوه مجریه (دولت) و مقننه (مجلس) در انتخاب وزرای کابینه دولت نقش دارند؛ به اینصورت که رییس جمهوری(قوه مجریه) در آغاز کار خود وزرای کابینه را به مجلس(قوه مقننه) معرفی می کند و نمایندگان مجلس نیز با رای خود اعتماد یا عدم اعتماد خود را با وزرای پیشنهادی اعلام می کنند و در نهایت کابینه دولت ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر در کابینه دولت؛ شایعه یا واقعیت؟

تغییر در کابینه دولت؛ شایعه یا واقعیت؟