مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 14:102018-07-17بين الملل

سایه شوم سعودی ها بر اعتراضات عراق


گرمای بالای 50 درجه، قطعی آب و برق و بیکاری در کنار فساد دولتی در عراق امسال نیز باعث اعتراض و تظاهرات مردمی در استان های جنوبی شده است.

اعتراض به وضعیت خدماتی و معیشتی به ویژه با آغاز فصل گرما مساله ای نیست که عراق با آن بیگانه باشد اما اعتراضات امسال جهت .

- گرمای بالای 50 درجه، قطعی آب و برق و بیکاری در کنار فساد دولتی در عراق امسال نیز باعث اعتراض و تظاهرات مردمی در استان های جنوبی شده است.

اعتراض به وضعیت خدماتی و معیشتی به ویژه با آغاز فصل گرما مساله ای نیست که عراق با آن بیگانه باشد اما اعتراضات امسال جهت گیری خاصی گرفته اند که قابل تامل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هر ساله با گرم شدن هوا که به تبع آن با قطعی آب و برق در عراق همراه است و بیش از پیش کاستی های موجود و فساد مسئولان را به نمایش می گذارد، اعتراض ها مردمی در عراق نیز آغاز می شود که اصولا در آنها مطالبات معیشتی و خدماتی مطرح می شود اما در دو سال اخیر در کنار این مطالبات مسائل دیگری هم مطرح شده که به خوبی نشان می دهد کسانی در آن سوی مرزها از این آب گل آلود و یا به تعبیر بهتر گل آلوده شده، به دنبال صید ماهی هستند.

در تظاهرات امسال آنچه که بیش از همه توجه را به خود جلب می کند حمله به مقرهای حزبی و دفاتر گروه های مقاومت عراقی در استان های شیعه نشین جنوب و حتی شخصیت های نظامی و ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایه شوم سعودی ها بر اعتراضات عراق

سایه شوم سعودی ها بر اعتراضات عراق