مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 11:552018-07-17سياسي

تواضع و وظیفه شناسی دو ویژگی بارز مرحوم دکتر احمدی بود


رییس فرهنگستان علوم تواضع و وظیفه شناسی را از امتیازات بارز دکتر احمدی توصیف کرد و گفت: نمی توانم بگویم با هر چه را که ایشان گفتند موافق هستم، - اما یقینا هر چیزی که مرحوم احمدی گفتند با حسن نیت بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر رضا داوری اردکانی در مراسم چهلمین روز درگذشت حجت الاسلام و المسلمین دکتر احمد احمدی که امروز در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار شد، تحمل مرگ دوست در هر سن و سال را بسیار طاقت فرسا و مشکل توصیف کرد و گفت: ما در سنت گرامی اسلام یاد اموات را گرامی می داریم و به نیکی از آن ها یاد می کنیم، اما آنچه در مورد دکتر احمدی دیدیم فقط ذکر خیر از یک استاد فقیه نبود، بلکه حکایت از بزرگی شأن و قدر آن مرحوم بود.

وی در ادامه تصریح کرد: مرگ یکی از وجوه زندگی انسان و همواره با انسان است، یک روز زندگی تمامی انسان ها پایان می پذیرد و استثنایی در این زمینه وجود ندارد، بنابراین من مرگ دوست را تحمل می کنم و لازم نیست از اوصاف و زندگی مرحوم دکتر احمدی چیزی بر زبان بیاورم.

رییس فرهنگستان علوم، خاطرنشان کرد: من 50 سال با مرحوم احمدی زندگی کردم و خیلی خوشحال هستم امروز هم توفیقی پیدا کنم تا یادی از دوست گران مایه خود به زبان بیاورم، در واقع دکتر احمدی یک فرد متشرع اخلاقی و متواضع بود و هیچ وقت قبول نکرد که به او اقتدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تواضع و وظیفه شناسی دو ویژگی بارز مرحوم دکتر احمدی بود

تواضع و وظیفه شناسی دو ویژگی بارز مرحوم دکتر احمدی بود