مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 11:362018-07-17بين الملل

زنگنه هم به سعودی ها هشدار داد؛ تصمیم اوپک را به نفع خود تفسیر نکنید


وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران در نامه ای به وزیر صنعت، انرژی و منابع معدنی عربستان تاکید کرده است: کمیته مشترک وزارتی نظارت بر توافق اوپک – غیراوپک (JMMC )حق هیچگونه تفسیری را از تصمیم های اوپک ندارد.

- زنگنه هم به سعودی ها هشدار داد؛ تصمیم اوپک را به نفع خود تفسیر نکنید " وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران در نامه ای به وزیر صنعت، انرژی و منابع معدنی عربستان تاکید کرده است: کمیته مشترک وزارتی نظارت بر توافق اوپک – غیراوپک (JMMC )حق هیچگونه تفسیری را از تصمیم های اوپک ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بیژن زنگنه در نامه ای به خالد الفالح، وزیرصنعت، انرژی و منابع معدنی عربستان بااشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازسطح پایبندی کشور های حاضر در بیانیه همکاری اوپک و غیراوپک به تعهد های خود نوشت: قطعنامه شماره 174، 513 مصوب نشست 174 اوپک تصمیم مهمی است که نشان دهنده مسئولیت پذیری اعضا به اهداف اوپک، همانگونه که در اساسنامه ذکر شده، است.

وی با اشاره به این که مطابق تصمیم نشست 174 اعضای اوپک، کشور های عضو متعهد شدند از ابتدای ژوییه 2018، سطح پایبندی خود را به تعهد تعدیل تولید به 100 درصد برسانند، تصریح کرده است:، اما این تصمیم، نه مجوزی برای افزایش تولید بیشتر از سهمیه تعیین شده برای کشور ها در نشست 171 اوپک و نه مجوزی برای بازتوزیع سهمیه تعهد های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگنه هم به سعودی ها هشدار داد؛ تصمیم اوپک را به نفع خود تفسیر نکنید

زنگنه هم به سعودی ها هشدار داد؛ تصمیم اوپک را به نفع خود تفسیر نکنید