مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 10:362018-07-17اجتماعي

روش بکارگیری نیروهای انسانی در مدارس نیازمند بازنگری است


معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: نیازمند بازنگری در روش های بکارگیری نیروی انسانی در مدارس هستیم تا با ساماندهی مناسب در استان های مختلف کیفیت آموزشی و تربیتی دچار آسیب نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اردبیل، علی زرافشان پیش از ظهر امروز در گردهمایی معاونان آموزش متوسطه استان های کشور که در مرکز اموزشی و رفاهی فرهنگیان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: تعلیم و تربیت موفق فرصت انتخاب کردن را به دانش آموزان خواهد داد و متأسفانه در محیط های آموزشی و خانواده از اعطای چنین فرصت ارزشمندی به نوجوانان و جوانان فاصله می گیریم.

وی به نقش مهم والدین برای دراختیار قراردادن فرصت های تصمیم گیری اشاره کرد و افزود: چنین نگرشی منجر به منفعل شدن دانش آموزان و عدم فعالیت های مورد انتظار متناسب با سن و شرایط روحی و جسمی کودکان و نوجوانان خواهد شد.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: از نگاه تربیت دینی تعلیم و تربیت موفق فرصت های تربیتی را با فراهم کردن قدرت انتخاب بین نوجوانان و جوانان مهیا می کند تا دانش آموزان با قرارگیری در فرصت های متعدد انتخابی و آزمون و خطا شخصیت اجتماعی و علمی خود را شکل دهند.

زرافشان یادآور شد: در سند تحول نظام آموزش و رورش کلید واژه توسعه فرایندهای آموزشی، اعطای فرصت های مورد انتظار برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش بکارگیری نیروهای انسانی در مدارس نیازمند بازنگری است

روش بکارگیری نیروهای انسانی در مدارس نیازمند بازنگری است