مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 10:212018-07-17فرهنگي

پخش «شب عید» در دهه کرامت/ زیارت امام رضا(ع) موضوع سریال جدید آقاخانی


همزمان با دهه کرامت و در آستانه میلاد با سعادت امام رضا(ع) مجموعه تلویزیونی شب عید به کارگردانی سعید آقاخانی از شبکه یک سیما به نمایش در می آید.

- پخش شب عید در دهه کرامت/ زیارت امام رضا(ع) موضوع سریال جدید آقاخانی همزمان با دهه کرامت و در آستانه میلاد با سعادت امام رضا(ع) مجموعه تلویزیونی شب عید به کارگردانی سعید آقاخانی از شبکه یک سیما به نمایش در می آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، این مجموعه که طنزی اجتماعی دارد در شش قسمت 50 دقیقه ای تولید شده است و از شنبه 30 تیر روی آنتن خواهد رفت.

 داستان شب عید به طور کامل در شهر مشهد می گذرد و قصه های زائران مختلفی را روایت می کند که هر کدام با حاجت و نیتی در شب عید و آستانه تعطیلات نوروز، خودشان را تا مشهد و حرم نورانی امام رضا(ع) رسانده اند و شب عید، روایت قصه های این افراد است.

داستان های این سریال به صورت اپیزودیک است اما هر کدام شان با دیگری ا رتباط پیوسته ای دارند، بنابراین قسمت های مختلف این مجموعه نمی توان مستقل و جدا از هم دانست.

 حمید لولایی، مرجانه گلچین، حسین محب اهری، افسانه ناصری، زهره صفوی، نعیمه نظامدوست، سروش جمشیدی و علی هاشمی از بازیگران سریال شب عید هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش «شب عید» در دهه کرامت/ زیارت امام رضا(ع) موضوع سریال جدید آقاخانی

پخش «شب عید» در دهه کرامت/ زیارت امام رضا(ع) موضوع سریال جدید آقاخانی