مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 10:202018-07-17پزشكي

توسعه مراکز مراقبت در منزل به 1800 مرکز تا پایان برنامه ششم توسعه


معاون پرستاری وزیر بهداشت با اشاره به فعالیت 750 مرکز مشاوره پرستاری و مراقبت در منزل، گفت: تا پایان برنامه ششم توسعه تعداد این مراکز به 1800 مورد افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی معاونت پرستاری، دکتر مریم حضرتی ضمن بازدید شبانه از بیمارستان های رازی و 17 شهریور رشت، در دیدار با رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، گفت: جمعیت ایران به سمت سالمندی در حرکت است و تا 30 سال آینده کشور پیری خواهیم داشت.

کشور سالمند و پیر مشکلات خاص خود را دارد و باید از امروز به فکر سلامت جامعه باشیم تا دوران سالمندی موفق و سالمی را داشته باشیم.

وی پوشش بیمه ای مراکز مشاوره و مراقبت در منزل را اقدامی مثبت و شایسته دانست و افزود: در حال حاضر بیش از 750 مرکز مراقبت در منزل در کشور وجود دارد که باید تا پایان برنامه ششم توسعه به 1800 مرکز در کشور برسد.

در ادامه این جلسه، شاهرخ یوسف زاده - رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه جامعه پرستاری قشر بزرگی از نظام سلامت است، گفت: استعدادهای خوبی درجامعه پرستاری یافت می شود و اعتماد و استفاده از پرستاران در هر جایگاهی موفقیت آمیز بوده است.

وی افزود: برنامه های دانشگاه با نگاه همراهی و همدلی با حوزه پرستاری است و نگاه دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای حوزه پرستاری همگام با برنامه های معاونت پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه مراکز مراقبت در منزل به 1800 مرکز تا پایان برنامه ششم توسعه

توسعه مراکز مراقبت در منزل به 1800 مرکز تا پایان برنامه ششم توسعه