مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 10:002018-07-17بين الملل

ترزا می خواستار تحرک علیه "اقدامات خصمانه" روسیه شد


نخست وزیر انگلستان خواستار تحرک سریع علیه "اقدامات خصمانه" صورت گرفته از سوی روسیه شده است.

- ترزا می خواستار تحرک علیه "اقدامات خصمانه" روسیه شد نخست وزیر انگلستان خواستار تحرک سریع علیه "اقدامات خصمانه" صورت گرفته از سوی روسیه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، ترزا می، نخست وزیر انگلیس در بیانیه ای به پارلمان این کشور و با اشاره به نشست اخیر ناتو در بروکسل بر مسئولیت پذیری ائتلاف ناتو در مقابله با "اقدامات روسیه" تاکید کرد.

ترزا می همچنین گفت که دولت روسیه به تهاجم نظامی، ترور به وسیله مسمومیت های شیمیایی یا جنگ سایبری دست زده است و لازم است که کشورهای ائتلاف ناتو به مقابله با روسیه بپردازند.

نخست وزیر انگلیس در ادامه گفت: استفاده از عامل اعصاب در سالزبری نمونه ای دیگر از افزایش عدم احترام روسیه به هنجارهای جهانی و قوانینی است که ما را حفاظت می کنند.

وی ادامه داد: ما مادامی که روسیه به اقداماتش در تضعیف منافع و ارزش هایمان ادامه می دهد به مقابله با این کشور می پردازیم.

روابط میان روسیه و انگلیس در پی اتهام زنی لندن به مسکو به دخالت در حمله شیمیایی در سالزبری و مسمومیت سرگیی اسکریپال، جاسوس سابق دوجانبه روس و دخترش یولیا با عامل شیمیایی نویچوک در مارس سال جاری میلادی به پایین ترین حد خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترزا می خواستار تحرک علیه "اقدامات خصمانه" روسیه شد

ترزا می خواستار تحرک علیه "اقدامات خصمانه" روسیه شد