مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 09:152018-07-17بين الملل

انگشت اتهام آمریکا به سوی روسیه علی رغم ملاقات ترامپ با پوتین


وزارت دادگستری ایالات متحده آمریکا پیش از ملاقات سران روسیه و آمریکا، فهرستی 12 نفره از ماموران اطلاعاتی و امنیتی روس را که در اقدامات مداخله جویانه و هک سیستم های انتخابات ریاست جمهوری 2016 ایالات متحده دست داشتند، - اعلام و منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت هکرنیوز، پس از آنکه انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا در سال 2016 میلادی برگزار و درنهایت دونالد ترامپ پیروز میدان شد، بسیاری از مقامات بلندپایه امنیتی آمریکایی مدعی شدند که نتایج انتخابات دستکاری شده و این کار توسط هکرهای تحت حمایت دولت روسیه انجام شده است.

همچنین روسیه و افراد وابسته به آن به انجام تبلیغات نادرست و انتشار اخبار کذبی در پلت فرم های شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک، توییتر و یوتیوب متهم شدند و در نتیجه، این شبکه های اجتماعی از آن پس مجبور و موظف شدند که قوانین و مقررات سختگیرانه تری را در مواضع خود و انتشار پست های کاربران وضع و درصورت بروز هرگونه فعالیت مشکوک و مخربی با آن به شدت برخورد کرده و در صورت لزوم، صفحات کاربری مربوطه را مسدود کنند.

چند روز پیش بود که توییتر دو حساب کاربری را تحت دستور رابرت مولر، بازرس ویژه دولت ترامپ در آمریکا، به اتهام همکاری و دست داشتن در اقدامات مداخله جویانه روسیه در جریان انتخابات ریاست جمهوری 2016 آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگشت اتهام آمریکا به سوی روسیه علی رغم ملاقات ترامپ با پوتین

انگشت اتهام آمریکا به سوی روسیه علی رغم ملاقات ترامپ با پوتین