مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 08:352018-07-17بين الملل

ضرب الاجل 72 ساعته رژیم صهیونیستی به حماس درباره توقف پرواز بادبادک های آتش زا


رژیم صهیونیستی به جنبش حماس تنها 72 ساعت برای به پرواز در نیاوردن بادبادک های آتش زا به سمت شهرک های اسراییلی اطراف نوار غزه مهلت داد.

وزیر جنگ این رژیم نیز تهدید کرد، - به شدت به اقدامات تحریک آمیز حماس پاسخ خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سایت عبری زبان راوتر به نقل از رژیم صهیونیستی اعلام کرد، این هشدار آخر تل آویو به جنبش حماس پیش از استفاده از سایر گزینه ها علیه نوار غزه است.

طبق گزارش این سایت عبری زبان، پیامی از مرکز اطلاعات مصر خطاب به مسؤولان عالی رتبه جنبش حماس در نوار غزه منتقل شده است مبنی بر اینکه اسراییل یک عملیات نظامی گسترده در نوار غزه با حمایتی بین المللی آغاز خواهد کرد.

آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در گفت وگو با رادیو "مکان" نیز تهدید کرد، در صورتی که جنبش حماس به "اقدامات تحریک آمیز" خود در نوار غزه ادامه دهد، به شدت با آن برخورد خواهیم کرد.

لیبرمن مدعی شد، اسراییل برای ورود به درگیری گسترده در نوار غزه آماده است و اکنون توپ در زمین حماس است و اسراییل به هر گونه اقدام تحریک آمیزی به شدت پاسخ خواهد داد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه باز هم مدعی شد، اسراییل تمام تلاش خود را برای جلوگیری از درگیری همه جانبه در نوار غزه یا یک عملیات نظامی گسترده در آنجا انجام داده و قصد دارد به حماس بفهماند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل 72 ساعته رژیم صهیونیستی به حماس درباره توقف پرواز بادبادک های آتش زا

ضرب الاجل 72 ساعته رژیم صهیونیستی به حماس درباره توقف پرواز بادبادک های آتش زا