مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 07:562018-07-17سياسي

تجدیدچاپ کتابی درباره سبک زندگی انقلابی به قلم محمدصادق کوشکی


کتاب سبک زندگی به روایت انقلاب اسلامی نوشته محمدصادق کوشکی به چاپ ششم رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات "، کتاب سبک زندگی به روایت انقلاب اسلامی نوشته دکتر محمدصادق کوشکی، عضو هیأت علمی دانشگاه تهران از سوی دفتر نشر معارف به چاپ ششم رسید.

درباره کتاب کتاب سبک زندگی به روایت انقلاب اسلامی می‏ کوشد الگویی برای زندگی فردی و اجتماعی از آموزه ‏های انقلاب اسلامی استخراج کند.

در این کتاب به این پرسش که آیا انقلاب اسلامی به عنوان یک تفکر جامع درباره شیوه و سبک زندگی دیدگاه خاصی دارد؟ پاسخ داده و با بررسی ضرورت این دیدگاه، مصادیق کاربردی آن نیز تبیین شود.

این کتاب به دلیل آن که درباره سبک زندگی سخن می ‏گوید، اثری اجتماعی و به لحاظ تبیین دیدگاه سیاسی انقلاب اسلامی درباره شیوه زندگی، اثری سیاسی است و اغلب مخاطبان آن را طیف دانشگاهی، حوزویان و محققانی تشکیل می ‏دهند که دغدغه خاصی درباره سبک زندگی مکتب انقلاب اسلامی دارند.

در این اثر تلاش شده تا ضرورت ارائه سبک زندگی از جانب تفکر انقلاب اسلامی، اثبات شده و سبک زندگی جهادی به عنوان مصداق آن معرفی گردد.

دکتر محمدصادق کوشکی در توضیحی درباره این کتاب می‏ گوید: در واقع این کتاب تلاشی است برای تبیین این نکته که انقلاب اسلامی به عنوان یک تفکر در دنیای امروز پیشنهادهایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجدیدچاپ کتابی درباره سبک زندگی انقلابی به قلم محمدصادق کوشکی

تجدیدچاپ کتابی درباره سبک زندگی انقلابی به قلم محمدصادق کوشکی