مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 07:502018-07-17پزشكي

دامداران و مرتع داران کاشان در معرض خطر اشعه ماورای بنفش


کارشناس آموزش اداره منابع طبیعی کاشان گفت: با افزایش شدت اشعه ماورای بنفش، دامدارن و مرتع داران در معرض افزایش خطر بیماری های پوستی قرار دارند بنابراین توصیه می شود مرتع داران فعالیت های خود را در ساعت های ابتدایی و یا آخر روز انجام دهند و در صورت مشاهده .

- دامداران و مرتع داران کاشان در معرض خطر اشعه ماورای بنفش کارشناس آموزش اداره منابع طبیعی کاشان گفت: با افزایش شدت اشعه ماورای بنفش، دامدارن و مرتع داران در معرض افزایش خطر بیماری های پوستی قرار دارند بنابراین توصیه می شود مرتع داران فعالیت های خود را در ساعت های ابتدایی و یا آخر روز انجام دهند و در صورت مشاهده هرگونه آتش و تخریب در عرصه‏ های طبیعی مراتب را به تلفن 1504 اطلاع‏ رسانی کنند.

علی خالویی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: با توجه به شدت گرمای روزانه که تشدید تشنگی دام را به همراه دارد، چرای دام در ساعت های شبانه و در نزدیک منابع آبی مستقر می شوند.

وی تصریح کرد: طبیعت‏ گردان، کوهنوردان، و علاقمندان به طبیعت در زمان حضور در مراتع، تا حد امکان از روشن کردن آتش در عرصه های مرتعی خودداری کنند و از ریختن زباله و مواد آتش ‏زا مانند ظرف های شیشه ‏ای پرهیز کنند زیرا ظروف شیشه ای مهمترین عامل آتش سوزی مراتع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دامداران و مرتع داران کاشان در معرض خطر اشعه ماورای بنفش

دامداران و مرتع داران کاشان در معرض خطر اشعه ماورای بنفش