مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 07:152018-07-17اقتصادي

افزایش 80 درصدی خود اظهاری مالیاتی در اصفهان


مدیر کل امور مالیاتی استان اصفهان گفت: طی خرداد ماه از طریق تعامل با اصناف، اتحادیه ها و کسبه اصفهان خود اظهاری را 80 درصد نسبت به سال قبل افزایش داده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، بهروز مهدلو در دومین همایش"فرهنگسازی مالیاتی گامی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی" که در تالارشریعتی علوم پزشکی اصفهان برگزار شد، با بیان اینکه نگاه به مادیات، نفت و موضوع هزینه های جاری همواره از مباحث مدنظر امور مالیاتی است، اظهار کرد: آرزوی ما این بوده که بتوانیم هزینه های جاری دولت را از طریق درآمدهای مالیاتی تامین کنیم و موضوع نفت و اثرات آن را در تامین بودجه به حداقل رسانیم.

وی با اشاره به اینکه در نظام ارکان مالیاتی از یک سو مردم و یک طرف مسئولان قرار دارند، افزود: موضوع عدالت اجتماعی و توزیع عادلانه ثروت از جمله مباحث مورد توجه امور مالیاتی است.

مدیر کل امور مالیاتی استان اصفهان ادامه داد: طبق گفته رییس کل سازمان امور مالیات کشور باید شرایطی در کشور ایجاد شود تا فعالان اقتصادی به نظام مالیاتی اعتماد کنند و بتوانیم سازمان مالیاتی را به یک سازمان محبوب در بین مردم معرفی کنیم.

وی به شرایط ویژه کشور و به موضوع معافیت های مالیاتی اشاره کرد و گفت: به صورت کلی مودیان و مردم تمایل شان به پرداخت بسیار پایین مالیات است که البته این موضوع نه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 80 درصدی خود اظهاری مالیاتی در اصفهان

افزایش 80 درصدی خود اظهاری مالیاتی در اصفهان