مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 06:502018-07-17ورزشي

جشنی برای ورزش های آبی در چالوس برگزار می شود


چالوس میزبان جشنواره ورزش های آبی و ساحلی است.

- مدیرعامل جامعه ورزش چالوس گفت:چالوس میزبان جشنواره ورزش های آبی و ساحلی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهرام موسوی در نشست خبرنگاران انجمن صنفی غرب مازندران اظهار کرد: با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان و حمایت اعضای شورای شهر و شهرداری چالوس در اوایل مرداد جشنواره بزرگ ورزش های آبی و ساحلی در رادیو دریای چالوس برگزار می شود.

وی با اشاره به ساخت دو فضای مناسب جهت برگزاری فوتبال و والیبال ساحلی برای این جشنواره گفت: برای این جشنواره اسکله ماهیگیری، زمین کشتی ساحلی، قایقرانی، جت اسکی و پرواز بادبادک ها پیش بینی شده است.

موسوی با اشاره به حضور وزیر ورزش و یا معاون وی در مراسم افتتاحیه جشنواره تاکید کرد:جشنواره ورزش های آبی و ساحلی به مدت دو روز، در روزهای 4 و 5 مرداد برگزار می شود.

سلیمان رضوی رییس ورزش و جوانان چالوس نیز در ادامه این جلسه با بیان این که 42 هیئت ورزشی در این شهرستان فعالیت دارد اظهار کرد: با وجود حضور حدود 10 هزار ورزشکار که برخی از آنان دارای عناوین مهم ملی و بین المللی هستند، اما ورزش چالوس تنها با پنج پرسنل هدایت می شود.

وی با اشاره به وجود تعداد پنج سالن ورزشی توپی در این شهرستان گفت: استادیوم 5000 نفری چالوس و سالن چند منظوره روستای گویتر در حال ساخت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنی برای ورزش های آبی در چالوس برگزار می شود

جشنی برای ورزش های آبی در چالوس برگزار می شود