مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 06:402018-07-17پزشكي

ایجاد مقطع دکتری مشترک "طب سنتی" بین دانشگاه های علوم پزشکی مشهد و چین


مدیر امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال ایجاد یک رشته PHD طب سنتی به صورت یک برنامه مشترک با دانشگاه های چین(پکن و یا هنگ کنگ) هستیم.

- ایجاد مقطع دکتری مشترک "طب سنتی" بین دانشگاه های علوم پزشکی مشهد و چین مدیر امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال ایجاد یک رشته PHD طب سنتی به صورت یک برنامه مشترک با دانشگاه های چین(پکن و یا هنگ کنگ) هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیامک زارعی قنواتی در خصوص برنامه های مدیریت بین الملل دانشگاه در سال 97، اظهار کرد: در حال ایجاد یک رشته PHD طب سنتی به صورت مشترک با دانشگاه های چین هستیم که توانمندی های اولیه این مهم در دانشگاه مشهد با توجه به وجود دانش آموختگان طب سنتی و چینی که در کشور بی نظیر هستند وجود دارد.

وی ادامه داد: اعضای هیات علمی این رشته توانمند بوده و با توجه به قابلیت های زیادی که دارا هستند درخواست ایجاد این رشته را داده اند که در ادامه این تلاش، موفق به دریافت موافقت وزارت بهداشت شده و مقدمات اولیه این امر انجام شده است.

مدیر امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکید کرد: در حال حاضر در حال رایزنی هستیم که این برنامه را به صورت یک برنامه مشترک با دانشگاه های چین (پکن و یا هنگ کنگ) برگزار کنیم؛ به صورتی که دانشجویان دوره هایی را هم در دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد مقطع دکتری مشترک "طب سنتی" بین دانشگاه های علوم پزشکی مشهد و چین

ایجاد مقطع دکتری مشترک "طب سنتی" بین دانشگاه های علوم پزشکی مشهد و چین